طراحی و ساخت مکانیزم

طراحی و ساخت مکانیزم‌هایی با کاربرد نیمه‌صنعتی، به‌ویژه قطعات مرتبط با محصولات الکترونیک و مکاترونیکی ساختمان‌ها، از مجموعه خدمات یوزیتا محسوب می‌شود. دقت و ظرافت در ساخت این تجهیزات تأثیر به سزایی در عملکرد هر یک از این سیستم‌ها دارد. شرکت یوزیتا با در اختیار داشتن دانش کافی تاکنون توانسته است پیشرفت چشمگیری در ساخت و طراحی قطعات مکانیکی داشته باشد. بدنه قفل‌های دیجیتال، اجزای پرده برقی و غیره همه از مواردی هستند که تیم یوزیتا موفق به تولید و بهره‌برداری از آن‌ها شده است. غیرقابل‌انکار است که تلاش‌های بی‌وقفه باعث شکوفایی هر چه بیشتر قابلیت‌های تیم یوزیتا در این زمینه بوده و تسریع‌کننده دستیابی به اهداف بعدی خواهد بود.

قفل سیلندری

قفل سیلندری باکیفیت و مقاومت بالا می‌تواند تضمین مناسبی برای ایجاد امنیت در محل زندگی یا کار باشد. قفل‌های سیلندری مکانیزم‌های با کاربرد گسترده در درب‌های ورودی ساختمان به‌ویژه درب‌های ضد سرقت هستند. شرکت یوزیتا با داشتن دانش کافی و افراد مجرب آماده ارائه خدمات طراحی و ساخت انواع قفل‌های سیلندری است. طراحی‌های صورت گرفته در شرکت یوزیتا بر اساس جنس و مدل درب (ضد سرقت) و کلیدها صورت می گیرد. لازم به ذکر است که متناسب با نیاز مصرف‌کننده، قابلیت‌های متنوعی از قبیل صفحه‌کلید لمسی، تشخیص اثرانگشت، چهره و غیره روی قفل سیلندری یوزیتا قابل پیاده‌سازی هستند.

موتور پرده برقی

متناسب با مدل پرده، باز و بسته شدن آن توسط موتور پرده برقی به سه صورت کنار رونده، سایبان و بالارونده انجام می گیرد. آنچه در پس محصول پرده برقی نهفته است، دانش الکترونیکی و مکانیکی بوده که در کنار هم به خلق این تکنولوژی منجر شده است. ساخت موتور پرده برقی در دو نوع گیربکسی و سیمی صورت می گیرد. موتور پرده برقی یوزیتا از نوع گیربکسی بوده که برای پرده‌های کنار رونده و وسط بازشونده کاربرد دارد و به صورت مستقیم به خود پرده متصل می شود. اتصال مستقیم باعث می شود تا موتور قدرت بالاتری برای جابه جایی پرده با سروصدای کم تری داشته باشد. در موتور پرده برقی گیربکسی یوزیتا به جای سیم از یک تسمه به صورت رفت و برگشتی رو ریل استفاده می‌شود.

فیکسچر اتوماتیک پلاستیک

استفاده از دستگاه تزریق پلاستیک رایج‌ترین روش برای شکل‌دهی پلیمرها است. مواد پس از ذوب با دمای بالا برای فرم گیری درون قالب ریخته می‌شوند. فیکسچر اتوماتیک در این فرآیند وظیفه نگه‌داری قالب و جدا کردن پلاستیک از آن را دارد. دمای بالای مواد مذاب موجب افزایش دمای قالب می‌شود. به همین دلیل سیستم خنک کاری برای تکمیل فرآیند شکل‌دهی به پلاستیک لازم است. از طرفی خنک کاری قالب نیز بایستی با دقت زیادی صورت گیرد تا اندازه محصول نهایی حفظ شود. بنابراین وجود عامل سوم برای خارج شدن به‌موقع پلاستیک از قالب الزامی است. شرکت یوزیتا در سال‌های اخیر پیشرفت چشمگیری در ساخت مکانیزم خای مکانیکی داشته است. به طوری که آماده ارائه خدمات طراحی و ساخت انواع فیکسچر اتوماتیک برای خنک‌سازی پلاستیک است. فیکسچر اتوماتیک یوزیتا،پس از گذشت مدت زمان لازم برای انقباض مواد قالب را باز و محصول را به بیرون پرتاب می‌کند. پس‌ازآن برای ادامه فرآیند قالب‌گیری مواد مذاب جدید، قالب توسط فیکسچر به حالت اولیه خود بازگشته و بسته می‌شود.

فیکسچر اتوماتیک یوزیتا