قوانین و مقررات
کاربر گرامی لطفا موارد زیر را قبل از خرید و استفاده از سایت مطالعه فرمایید:
قوانین عمومی:
توجه داشته باشید کلیه اصول و رویههای سایت منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویهها و سرویسها تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق میکنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.
ارتباطات الکترونیکی:
هنگامی که شما از سرویسها و خدمات سایت استفاده میکنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید میکنید و یا به یوزیتا ایمیل میزنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام میشود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویهها باشد، شما موافقت میکنید که یوزیتا به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویسهای الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.
ثبت، پردازش و ارسال سفارش:
روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارشهای ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش میشوند.
کلیه سفارشهای ثبت شده به وسیله ارسال پیش فاکتور از طریق ایمیل، در صف پردازش قرار میگیرند. یوزیتا همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارشهای ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام میدهد. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در سایت به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارشگذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای یوزیتا محفوظ است و یا مشتری میتواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.
در صورت نوسان شدید قیمتی و به هنگام خرید جنس توسط مشتری فروشگاه می تواند جنس را بر اساس قیمت روز محاسبه و مابقی حساب را از خریدار طلب نماید.
در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی 24 الی 48 ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.
عواقب ناشی از ثبت آدرس اشتباه تنها عهده مشتری می باشد.
فروشنده کالا هیچگونه تعهدی در قبال خرابی و گمشدگی کالا در هنگام حمل کالا ندارد.
فروشنده کالا هیچ گونه مسئولیتی در قبال تاخیر و یا مشکلات بوجود آمده از تاخیر را ندارد.
فروشنده متعهد است تا در کمترین زمان ممکن جهت ارسال اجناس خریداری شده اقدام نماید.
روش ارسال کالا از فروشنده تا خریدار مطابق با انتخاب مشتری در هنگام ثبت سفارش صورت می گیرد.
فروشنده کالا موظف است تا در صورت درخواست خریدار بارکد و قبض ارسال کالا را در اختیار خریدار قرار دهد.
در صورتی که اشتباه ارسال کالا به عهده فروشنده باشد فروشنده موظف به پرداخت مبلغ فاکتور و یا عین کالا میباشد.
شرایط بازگرداندن کالا:
یوزیتا برای ایجاد اعتماد و رضایت مندی مشتریان تمامی محصولات خود را از نظر اصالت و سلامت گارانتی کرده تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند که درچنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است.
برای استفاده از خدمات پس از فروش حتما به موارد زیر توجه داشته باشید:
- در زمان مشاوره و مشاهده اطلاعات محصول مورد نظر دقت لازم را به عمل آورید زیرا محصول زمانی مرجوع می شود که با مشخصات داده شده از سوی کارشناس و یا ثبت شده در سایت در خصوص آن محصول مغایرت داشته باشد.
- استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به یوزیتا بازگردانده شود. برچسبزدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
- در زمان تحویل محصول صحت و سلامت محصول را بررسی نمایید و درصورتی که بسته بندی محصول در فرایند انتقال خراب شده است محصول را از مامور پست دریافت نکنید تا مرجوع شود.
- گارانتی محصولات به شکل یک ساله و تعمیر خرابی ها میباشد.
- مشکلاتی که در اثر نصب نادرست و غیر اصولی به وجود آمده باشد مشمول گارانتی نمیشود.
- شکستگی ، آبخوردگی ، آتش سوزی ، خرابی در اثرنوسانات برق و نصب در شرایط محیطی غیر عادی و مواردی از این دست ، شامل گارانتی نمیشود. و درصورت درخواست مشتری و تقبل هزینه، انجام خواهد شد.
- در دستگاه های دارای سنسور، مهلت تست و بررسی سنسور؛ فقط ۱۵ روز از تاریخ ارسال دستگاه میباشد. بعد از این مدت ، خرابی سنسور، شامل گارانتی نمیباشد.
- مهلت بررسی سلامت فیزیکی دستگاه فقط ۲ روز از تاریخ تحویل میباشد.
- ضمانت نامه در صورتی معتبر است که برچسب گارانتی روی دستگاه مخدوش نشده باشد.
- در صورتی که مهلت گارانتی دستگاه مرجوعی به پایان رسیده باشد و یا مشمول گارانتی نشود ، هزینه تعمیرات و قطعات مصرفی به عهده مشتری است. (لازم به ذکر است که در موارد تاریخ گذشته ، تعمیر دستگاه ها با کمترین هزینه انجام خواهد شد.)
- هزینه های حمل و نقل و ارسال دستگاه ها به دفتر مرکزی ، بر عهده مشتری میباشد.
- هرگونه شکستگی یا ضربه در هنگام ارجاع دستگاه توسط خریدار؛ شامل گارانتی نمیشود.
- صدمات ناشی از اتصال به مصرف کننده ها و دستگاه های با قدرت و مشخصات ناهماهنگ با مشخصات تعریف شده محصول، شامل گارانتی نمیشود.
- تاریخ گارانتی از زمان خرید محصول شروع شده و تاریخ اتمام مدت گارانتی، یکسال مشخص شده است.