سخت‌افزار اسکوندا به عنوان ذهن اصلی دستگاه‌های خانه هوشمند عمل کرده و آن‌ها را کنترل و هماهنگ می‌کند. منظور از اتوماسیون، توانایی کنترل تجهیزات و وسایل خانه از راه دور با فشار یک دکمه ساده و یا فرمان صوتی است. این قابلیت به واسطه سخت‌افزار اسکوندا یوزیتا که شامل مدارها و تراشه‌های به‌روز متناسب با آخرین استانداردها می‌باشد، در دسترس است.
نرم‌افزار اسکوندا برنامه‌ای برای خانه هوشمند بوده که روی تلفن‌های هوشمند قابل‌اجرا است. این نرم‌افزار امکان کنترل دستگاه‌ها را از طریق اتصال Wi-Fi و یا بلوتوث فراهم می‌کند. نرم‌افزار اسکوندا مورد استفاده در تجهیزات اتوماسیون یوزیتا، به‌روزترین قابلیت‌های برنامه‌نویسی را برای بهبود رابط کاربری و ایجاد احساس لذت و راحتی دارا است.
سیستم عاملی که این روزها پرطرفدار بوده و با استفاده از ویژگی‌های خود مخاطبان زیادی را برای استفاده از خود ترغیب می‌کند، اندروید است که بر روی این سیستم خانه هوشمند برای برقراری ارتباط بهتر با استفاده کننده به کار گرفته شده است.
اندرویدی که برروی این سخت افزار استفاده شده، اندروید ۷.۱ معروف به Nougat می‌باشد. صفحه نمایشگر صنعتی ۵.۵ اینچی LCD بر روی این سخت افزار مورد استفاده واقع شده است. این سخت افزار دارای کارت حافظه از نوع Micro SD است. همچنین این سخت افزار قابلیت نمایش دو تصویر به شکل هم زمان را دارد.

blank
blank
نام مدار 
به سفارش
مدار خانه هوشمند اسکوئندا (Sqenda) شرکت الکتروپیک
مشخصات فنی
 
قابلیت اتصال به رله باکس دارد
سیستم عامل اندروید Nougat ۷.۱
تعداد تصاویر هم‌زمان 2 تصویر
اندازه صفحه نمایش ۵.۵ اینچ LCD
پشتیبانی از SD Card دارد